Saturday, June 27, 2009

rasa nak pengsan

blur sebenarnya terkejuk gak rupanye die mencari cinte di internet..eheh..hmm macam mana aku nak cerita ni??salah ke kalau seorang perempuan bercinta dengan orang lain padahal dalam masa yang sama dia bercinta dengan kita..betul ke ni ayat ni nanti ada lak yang terasa adus terfikir bangkit dari tidur last posts untuk malam ni hmm..dah ok dah sebenarnya tadi terlelap ok aje tapi macam mana leh terjaga..huh..rasa nak pengsan nape orang cakap macam tu yek??apa salah perempuan bercinta kan??adus memang blur..

terlampau banyak fikir..kau fikir macam mana??boleh ke??eeeiii terlalu fames hahahah..ase cam nak terjeluak aje kuar sisa makanan makan malam tadi..macam mana cara kita nak tahu keiklasan??korang tahu...??ehehe..kecik hati tul rasa macam dah merapu pun ada ni..tapi hebat gak semua orang bercakap tentang dia maksud aku pencari cinta tu la..adus macam mana ye luahan hati yang tak dapat nak dikeluarkan..lama dah aku tak bukak my space aku tapi tadi tergerak hati tak tau nape masalah..masalah..kena delate akaun nampaknya my space tu ehehehe..tapi aku sayang gak akaun tu dah lama..

tapi sakit mata lak menengok..lalala memang aku dah blur korang baca pun cam dah fening-fening~~~ hahaha tapi baca la dulu habiskan..eish..perluke aku bagi tahu dia sebab dia agak rapat jugak kesian dia sebab ramai yang cakap sal dia..macam mana aku harus lakukan takkan jumpa blog aku dia cari lau tak dia akan terasa apa yang aku merapu ni...aiyok...help!help! macam mana aku nak betulkan ni??korang tahu tak macam mana aku nak buat??nak suruh kawan aku ni jadi ok dari yang tak ok...ehehe macam bebelit aje hayat aku ni..masalah aku ada akaun tu kalau aku tak tegor dia akan cakap kat aku tak bagi tau dia sal member-member duk cakap dal dia..takpela mungkin dia senasib dengan aku kot~ haha senasib??tapi aku lau dah ada cukup 1..takder yang duanya..owh macam mana aku nak tolong dia tak nak member-member kat my space tak nak cerita sal dia lagi...


p/s:love u isteriku jangan salah faham daaa~

No comments:

Post a Comment