Tuesday, August 11, 2009

aku sedang blur

sebenarnya dah lama sangat kehilangan idea tak tahu nak tulis apa tapi masih jugak nak tulis.aku selalu aku berfikiran tidak terbuka aduyai apalah masalah diriku selalu nak cari kesalahan orang.mengapa aku jadi begini apapun aku nak bagi tahu korang aku ni memang blur,dan selalu blur bila banyak berfikir,padahal sebagai seorang manusia biasa kiter kena berfikir untuk teruskan hidup.tapi ntahlah tak tau dah nak tulis apa nanti hilang blur aku nanti aku sambung entry ni.jadi korang bacala dulu apa yang ditulis ni tunggu sambungannya nanti daaaaaa~

aku sedang blur!!!!!

7 comments:

  1. let go kan sume aper yang ada dlm pla tu..
    happy2 kn diri..heheh

    ReplyDelete
  2. yoro okino:dah happykan diri huhuhu

    Nur Mariaminul Amalina: Tq

    ReplyDelete
  3. kite pn kdg2 terblur...bkn suka2 nk blur..kdg2 sje wat blur..heheheh

    ReplyDelete
  4. sba jer la...
    kdg2..
    mmg g2..
    t ok la..

    ReplyDelete
  5. sekarang dah ok tapi cam nak blur plak wahahahahahaha ngee`

    ReplyDelete