Thursday, August 27, 2009

cerita bongok selepas terawih

Cerita ini tidak berkaitan dengan hidup atau yang mati,cerita ini adalah rekaan semata-mata sekali lagi aku cakap ianya tiada dengan yang hidup atau mati tapi kalau terkena kat batang hidung aku mintak maaf banyak-banyak..Seperti yang kita ketahui manusia dizaman ini semakin kejam bak kata pepatah haruan memakan anak hahaha entah apa-apa pepatah yang terpatah.

Al-kisah disini aku nak ceritakan tentang masalah kekejaman manusia yang digelar Hipokrit dan Konkrit,Kekekajaman manusia terlebih dahulu sebagai contoh amat kejam sekali sanggup membuat sesama makhluk seperti binatang kau faham kenapa aku berkata begitu ini kerana terdapat pelbagai kes-kes pembunuhan sesama manusia sebagi contoh pembuangan bayi dan pembunuhan seperti rogol dan sebagainya..

Kau orang mesti tension baca entri aku kan?Berbalik kepada tajuk asal Hipokrit perkataan yang agak mashyur diabad ini tetapi kau pernah dengar tak manusia konkrik?Sebenarnya semalam aku ada berbual dengan abang aku bakal doktor psikologi la katakan,tengah sambung phd kat sebuah universiti tempatan aku tak tahu kepala hotak aku dengan dia seakan sama boleh dibuat mangkuk hayun tapi rugi aku malas belajar kalau tak mesti dah jadi doktor juga sekarang..Jadi aku pun berbuallah dengan dia disatu sudut kajian yang telah dibuat 90% orang zaman sekarang adalah manusia yang hipokrit maka rasa macam nak mengantuk jugak aku dengar cerita dia..rase nak belasah pun ader sebab masa tu aku baru balik terawih jadi nak la rehatkan badan cerita punya cerita beginilah ceritanya:-


Hipokrit:Manusia yang cerdik yang sentiasa mencari kesenangan untuk hidupnya sanggup jadi hipokrit untuk mengejar kemewahan hidup,terutamanya kaum Adam dan tidak ketinggalan jugak kaum Hawa..

Konkrit:Konkrit lebih kurang dengan perempuan pisau cukur ia dikatan 120% perempuan atau lelaki sekarang adalah pisau cukur tak kira laki atau perempuan sama sahaja.itu pendapat aku dan abang aku jadi ko orang boleh bagi pendapat ko orang kat ruangan komen dibawah..

sekian sahaja entri aku ni..jadi bagilah pendapat kamu kawan-kawan ku..Selamat Bersahur!!

2 comments:

  1. kalau cikgu BM bace entri ni,
    mesti die komen ceni:

    karangan xmenjawap soklan.
    topik tak dibincangkan secara kemas.
    isi penting tidak cukup.
    isi tidak di olah dengan teliti.
    sila baiki karangan anda.
    lalalalalalaaaa~

    ReplyDelete
  2. wahahaha...
    tak kira malas nak baiki wekwek!!!!

    ReplyDelete