Tuesday, August 25, 2009

kau memang dilahirkan untukku

Aku tak kira apa korang nak kata aku tetap nak taip entry ni sampai habis.Isteriku pergi tidur kamu esok ada test.Aku sayangkan isteriku sangat-sangat aku nak korang tahu yang aku setia pada dia dan aku hanya ada dia dalam hidup aku jadi aku nak bagi tahu korang aku ni memang sesengal yang ko orang katakan bile aku mengetuk papan keyboad lap pie yang mati tak mau ini.Aku tanpa rasa segan aku ingin memberitahu kamu semua hanya dia untukku meneruskan hidup jadi korang berdoalah supaya hubungan kami sentiasa bahagia hingga ke akhir hayat.

Sebelum meneruskan leteran yang memanjang ini aku nak bagi tahu korang doakan jugak bapak mertuaku,yang selalu muntah-muntah aku heran jugak nak cakap salah makan umi selalu masak jarang beli kat kedai makanan.Hari ini untuk pengetahuan korang juga mertuaku dimasukkan ke wad sementara disebabkan darah yang amat tinggi jadi marilah sama-sama kita doakan bapak mertuaku.Insyaallah dengan doa korang dia dapat sembuh seperti biasa.

Berbalik kepada topik kat atas tu rasa nak gelak bila baca entri isteriku aku tak sangka dia amat baik ku kenal tapi lompat pagar gak masa dulu-duku mungkin masa tu umur dia dulu tidak setua sekarang ehehe doaku supaya anak-anakku tak jadi macam ibunya.Korang biasa lompat pagar tak?hah..hah..mesti isteriku bengang baca entri ni tapi takper biar dia bengang aku saja nak bagi dia rasa menyesal dengan apa yang dia lakukan hehehe..tapi macam lawak jugak isteriku lompat pagar hehehe..Ehehe isteriku abang sayangkan kamu..kesengalanmu..membuat hatiku bertambah sayang padamu tapi ada la part yang isteriku serios boleh cakap tak sayang eheheh??

Aku rase macam ada sesuatu akan mengetuk kepalaku malam ini bila aku mngeposkan entri ini huhuh ada ker nanti sama-sama tengok..jadi kepada follower yang kuhormati komen dulu apa lagi..dan kalau korang nak tahu kepala aku kena ketuk ke tak ti tengok dekat komen box nanti semua aku kan cerita kat situ."Selamat Bersahur Semua"

Aku tersenyum sendiri bile teringatkan kesengalan isteriku abang sayangkan baby..Memang Baby dilahirkan untuk abang doakan aku semua.

7 comments:

  1. ckp la kt sume part mane yg bby jd siyes.
    bagi detail k.

    ReplyDelete
  2. x boley heheh wekwekwek ti orang dengki

    ReplyDelete
  3. dengki?
    ha'ah dengki bkn senang nk nengok bby siyes kn?

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. masa kat.......tuutttttttttt!!!
    wekwekwekwekwek

    ReplyDelete