Tuesday, November 3, 2009

aku menangis lagi

aku binggung ngan hidupku...
aku kaku...lemah...
tak tahu...ye aku tak berhak mengetahui kesemuanya
tapi hinanya aku...Teramat hina....

mungkin aku bukan "istimewa" dia lagi istimewa dari segalanya
beruntungla kau sangat beruntung tidak seperti aku...
lau dulu semua ku tahu tapi kini semua kau sorokkan....

kau punya kau berhak tapi mengapa?maengapa perlu begitu...
mungkin ngkau telah berubah....
mungkin hanya kesiankan diriku saja......

thanks bro ko masih disayangi sampai boleh berkata "xade ape-ape pun dah orang wat cantu kite accept ajelah"
hah!

1 comment:

  1. ni kenapa le plak....
    harap sabar dan tabah yek menghadapi ujian..
    sesungguhnya kita x diuji dengan sesuatu yg x mampu kita hadapi...
    kuatkan semangat ye....
    nanti atienalova pujuk...:)

    ReplyDelete