Sunday, November 15, 2009

kehidupanku dizaman dahulu kala


-gambar diatas tiada kaitan dengar entry ni-

haaa??Aku ke tu?? tu lah aku dulu bukan yang baju merah tu!yang baju putih tu..sebelah tu member aku korang kenal??Mamat sengal mana entah..Sebenarnya aku teringat zaman-zaman bujang ku hahaha kononya sentiasa senang..free life tapi sampai bila kat rumah kata pergi dah kubur cakap datang ya allah dunia dah akhir zaman haih apa yang aku membebel pagi-pagi buta ni??hahaha kau halau??kau tak terima aku akan pergi tapi aku bukan sejahat yang kau sangkakan i'M noT A GaY...hahahaahaha aku tidak jahat tapi aku dilemparkan pelbagai fitnah dengki!Maklumlah aku muda lagi dah bergaya Woi ni dah melaMPAU!!!!aPE yang aku berbelkan ni??hah!yang pastinye aku tidak sejahat yang kau sangkakan~

No comments:

Post a Comment