Friday, November 6, 2009

cheh!!


Rasanya seperti perkongsian yang aneh ketika BMW bergabung dengan GM Motors & DaimlerChrysler dalam sebuah syarikat untuk mengembangkan teknologi hibrid pada tahun 2005. Kedua-dua syarikat Amerika bekerja di hibrida untuk kelas berat-sebuah teknologi yang bisa memberikan lebih baik efisiensi bahan bakar pada tiga tan saiz penuh SUV direka untuk membawa tujuh atau lapan penumpang, kargo tambahan, dan berat badan tambahan tan ditarik di belakang.
"Para teknologi akan disesuaikan dengan masing-masing model kenderaan tapi jenama yang berpartisipasi akan mempertahankan karakter khas mereka." BMW Burkhard Göschel Perkataan. BMW X6 konsep ActiveHybrid dirasmikan pada tahun 2007 pameran mobil Frankfurt, memberi bentuk kepada syarikat penafsiran khas penuh teknologi hibrid. Mungkin pada tahun 2009 atau 2010 BMW hibrida pertama dijadualkan untuk memukul pasaran Amerika Syarikat, BMW X6 konvensional diharapkan pada tahun 2009.
BMW X6 adalah sebuah cross-over SUV yang telah menyeberang ke wilayah mobil sport. BMW menyebut kenderaan yang "coupe kegiatan sukan." Ciri-ciri utamanya adalah profil ramping, rendah menyandang posisi, miring garis bumbung, overhang belakang panjang, Wheelbase panjang, overhang depan pendek, berotot roda lengkungan, four-wheel drive, kawalan kestabilan , besar roda, dan banyak prestasi. BMW X6 ActiveHybrid akan mendapatkan 350-hp 4.8-liter enjin V8 yang saat ini disediakan dalam X5.
Dengan konsep mereka, It's a BMW pertama dan kedua hibrida, BMW X6 ActiveHybrid adalah contoh bagaimana syarikat ialah menjaga fokus pada kemewahan dan memperlambat kinerja sambil menyepadukan peningkatan efisiensi bahan bakar yang mantap.
BMW X6 Hybrid dua mod hibrida penuh - yang muncul dalam bentuk Amerika GMC Yukon dan Chevy Tahoe, dan sekarang dihentikan hemi powered Dodge Durango dan Chrysler Aspen - telah BMW-ized di X6 hibrida. Dua-mode's motor, gearsets, bateri, dan software harus menambah hingga 20 peratus efisiensi bahan bakar pembaikan atas X6 konvensional, yang undian pada 20 batu per galon di jalan. Harga ini dijangka akan mendekati $ 70.000.

3 comments:

  1. huh.. smart betol keta nih.... BMW.. kereta idamanku..... Dapatkah menjadi kenyataan untuk membelinye... huhuhu.. no money no talk...

    ReplyDelete
  2. smart kn ann?
    bestnye klu dapat..
    aih,.

    ReplyDelete
  3. ha'ah memang smart the letest model...
    hurmmm

    ReplyDelete