Tuesday, December 8, 2009

bila kau di sifatkan jahat

Aku terbaca filem baru yang bakal diarahkan pelakon kurang popular sinopsip dalam filem ni lebih kurang macam ni...Jahat sangat ke seorang lelaki yang bergelar lelaki hansem dan macho dituduh mencuri..haha buruk betul perangai..takkan la lelaki tu nak mencuri harta kepunyaan 'wanita bertudung hitam' sedangkan dia amat memerlukan wanita tersebut dalam hidupnya..Tak boleh nak menerima kenyataan lelaki tersebut..lau aku jadi lelaki itu pun haha..Apakah nasib seterusnya lelaki hansem dan macho ini..Saksikan filem ni yang bakal di tayangkan dipawagam tidak lama lagi...

hansem tapi pencuri...
muka aje nampak baik tapi mencuri kau dituduh mencuri ape perasaan kau...darah daging kau yang terfikir kau mencuri barangnya sendiri hahaha..gile dunia sekarang..tapi kalau aku..aku tak penah curi siyes aku tahu apa yang aku nak aku mintak...moral 'Janganlah Jadi Pencuri dan Tidak semua manusia itu jahat sampai orang yang kehilangan boleh terfikir mamat hansem kat atas tu mencuri' padahal die hanya berpakaian macam tu untuk perayaan hari mencuri sedunia...ada ke hari mencuri sedunia?

No comments:

Post a Comment