Thursday, January 21, 2010

bile mat rempit dihempap motor

Jangan kau nak berlagak sebagai hero (bile mat rempit dihempap motor)..kau ingat ni peraduan hero remaja ke?amik kesempatan atas kesedihan orang kau ingat kau hebat..tapi kenapa aku..kenapa aku yang ada bukan kau..kau silap bro..kau anggap semua orang akan lemah dengan sesuatu perkara kau ingat kau tu siapa..baru setahun jagung jangan cakap sebarangan kau baru kenal dunia banyak lagi kau tak tahu yang mana pahit yang mana manis...kena kat batang hidung kau sekali baru kau tahu janganlah nak amik kesempatan atas kesedihan orang lain jangan sakitkan hati sendiri bro...susah nanti...

Aku tahu kau baca ko sukakan?Ambil kesempatan dari awal aku perhatikan hahahaha...agar kesat bahasa kalau aku katakan manusia jenis apa kau ni?Sedarlah dirikau tu sikit bro..jangan nak buat muka tak malu kat sini..jangan sampai aku bertindak..aku bukan kaki pukul tapi aku takut kau malu..Serious aku cakap sebelum aku bertindak blah kau dari apa yang telah kau buat..aku tahu bro kau rase aku bagi penangan ayat ni kat kau..aku tahu kau jenis muka tak malu..tapi relax la bro..tengok kiri kanan sebelum melintas...perhatikan keadaan trafik..jangan main hentam aje telanggar karang kau jugak yang susah.

p/s:hamik motor cabut ko tu kejar aku tengok
(bile mat rempit dihempap motor/lelaki perasan)

No comments:

Post a Comment