Sunday, March 21, 2010

asal ko bodoh sangat!!!org tengah gelak pasal ko tu!!

Tersangatla lama aku berdiam diri...Membiasakan diri manghilangkan kebiasaan melayari internet..Tapi hari ini hati aku kembali dengan diri yang suka menghabiskan masa dengan alam maya..Banyak perkara yang aku tempuhi,dugaan yang aku alami..lau nak cerita meleleh air liur korang baca kat sini..tapi aku terpaksa luahkan kat ruangan yang macam tak gempak ini..tiada lagi perasaan yang lebih tenang bila kau disisi dan bila jari-jemariku mula m,engetuk keyboard yang telah sekian lama ku lupakan..Banyak kenangan yang mungkin kau dan aku tak dapat lupakan mengenai alam maya..Mungkin aku baru mengenalimu alam maya..Aku tiada dihatimu untuk orang yang pertama bertakhta mengenalimu..Walau aku tahu aku dihatimu..tapi bukan aku didahulukan..bukan aku yang kau ingati..masih ramai yang mengenali mu sebelum aku..yang dapat merasakan kehebatan alam maya...aku hanaya baru didunia mu alam maya...sekadar melepaskan batuk ditangga..sekadar menghilangkan resah dihati...sekadar menghilangkan kepanatan berfikir...tapi kamu seperti seekor cacing kepanasan bile tiada bersama alam maya..aku tahu kau rindukan kebebasan mu..kebebsan yang dan pangalaman yang banyak mengajar kehidupan dilam maya..ada yang sampai ketagih...Ada yang dapat lupakan segalanya..begitu hebat kau alam maya..betullah dengan seruan kerajaan rakyat didahulukan...aku takpe ko letak kat belakang pon..sebab aku ni ibarat ada dari tiada..ibarat baik puaskan hati dari tidak puas hati..aduhai alam maya kenapa kau siksa sangat hidupku..hidup orang lain jugak sampai tak boleh nak melupakan dirimu..kau tak pernah terasa kau buat ape..semua kau buat untuk dia..woi aku ni tunggul ke?tapi aku hanya memerhati macam wakil rakyat yang jadi bidang terjun dalam memegang jawatan sebagai ahli dewan rakyat..ambil berat la kunon!!!!!!!!! orang lain didahulukan baru rakyat dibawah jagaannye?ambil bereat ko kata?adil ke tu!!!!!?xpenah rasa adil..inilah lah masalah lau taktahu nak menjaga hati taklukan..dalam maksud?mana kau tahu?kau tahu?aku pun tak tahu pe yang akau merapu ni..bukan nak bersyarah..buakan nak jadi speaker dewan rakyat...bukan nak cakap aku pandai cakap ke apa..Kamu lagi pandai cakap..lepas tu cakap kat aku pandai cakap...jaga la hati rakyat ni...jangan nak mengharapkan orang yang sentiasa  kena mneghormati kamu wahai si wakil rakyat..kau hebat ibarat exco kerajaan...ibarat tuhan disisi sesiapa pun tapi rakyat mesti didahulukan la..kau cakap endah tak endah aje.."tengok la dulu macam mana..kite akan hantarakan bantuan"..tengok la dulu kepala hotak ko..terus terang la mangkuk..dengan manusia lain boleh plak kau nak terus terang..kalo kau tak suka kau boleh bla la wei!!!boleh aje letak jawatan senang..jangan nak siksa hidup jadi wakil rakyat..

bila wakil rakyat pentingkan diri sendiri

No comments:

Post a Comment