Saturday, April 10, 2010

kau pergi jua akhirnya

aku tak tahu apa nasib yang akan menimpa hidupku..dalam tahun ni aku dah kehilangan dua benda kesyanganku..awal tahun aku kehilangan selipar ni yang dibeli oleh isteri ku tercinta..
pulangkan balik sape yang curik aku punya selipar ni wey!!cam nak sumpah aje si pencuri ni jadi katak gomak..Hari ini sekali lagi barang yang aku sayangi telah pergi dalam idup aku..semalam aku dari kl balik ke kelantan..Memandangkan pergi sehari aje aku gunakan kemudahan pengangkutan awam bas..perjalanan yang agak lancar sampai di kb lebih kurang pukul 5.30pagi..tanpa rasa segan dan silu aku bergegas ke sebuah surau berhadapan mcd dalam bandar kota bharu..selaepas aje menunaikan suruhan ilahi nah sekali lagi aku diuji kau pergi jua akhirnya 
pada pagi ini aku diuji lagi dengan kehilangan kasut adidas kesayangan ku..kerja sape la semua ni..gile dekat suraupun korang tergamak buat kerja macam ni..apa masalah ko orang sebenarnya teh o beng punya manusia..cit..

p/s:terima kasih pada isteri kerana hantar selipar..sapa la plak nak belanja kasut ni wey!!!!!!!!!!

1 comment: