Wednesday, April 7, 2010

gara-gara KTMB dan yorke

lama rasanya aku tak mengupdatekan blog aku yang xbest ni..
aku sekarang agak tidak kesibukan tapi ada lah timetime yang kena wat sibuk..
baru-baru ni akau ke ibu negara menghadiri sidang tut...............bukan pasal persidangan yang aku nak ceritakan tapi pasal aku memang tak boleh berpisah dengan si budak manje atienalova kesayangan ku..sebenarnya kami tak pernah berjauhan..aku amat sedey sekali..masa nak gerak ke kuala lumpur hatiku tenang sahaja..tapi bile dah rasa diri berjauhan hatiku pilu..apakah ini dinamakan cinta?kasih sayang dan kebahagian?atau apa yang korang fikirkan sesuai katakan..apa nak jadi ngan aku ni sepatutnya aku makain tabah hahahahaha(gelak  paksa)..ko orang tengok muka dia bila aku dah balik..happy gile..lau tak caye leh tanye yorke..
p/s:sebenarnya yorke tiada kaitan pun dalam cerita ni..cuma ase nak balas dendam sebab dia nak jadikan aku kuli..apapun aku akan tetap bersama walau pelbagai halangan yang bakal mendatang..dan doakan semoga kami bahagia sehingga ke akhir hayat..

No comments:

Post a Comment