Tuesday, April 27, 2010

ketiadakpuasan

weeeeeeeeeeyyyy mangkuk hayun kau tak habis-habis menyusahkan hidup dia..dari dulu sampai sekarang..ko ingat ko bagus sangat cermin la diri tu laki pompuan sama..kau ingat aku heran ke?macam-macam kau lemparkan sial la ko ni..muka aje baik tapi ccccciiiiisssss kalu aku dapat memang kena kat aku..mertabatkan kaum konon weeeeyyyy!!sedar diri tu s*** la ko ni...buat dulu apa yang disuruh..jangan nak tafsir diri tu baik sangat..ko rasa aku jahat?ko tu lebih jahat kot..memang sumpah aku akan buat sampai aku puasssssssss!!!ko tunggu la...
lu memang s*** la..wa ingat apa wa wat nak elokkan lu..memang wa akan dendam mampus..wa xpernah berdendam..tapi kerana lu..
ingat lu sampai mampus wa takkan lupa
lu yang buat dia..aku..ko jadi macam ni memang wa tak puas hati..

p/s: hanya entry [tunduk malu diri sendiri]

s***sial

No comments:

Post a Comment