Friday, April 23, 2010

tentang cinta

disuatu saat bila cinta aku berikan memenuhi ruang udara dan zarah masa itulah dunia jadi kelam..sebab dh terjeluak..dia ceritakan kepada aku..dia tidak lagi memerlukan mu..cubalah kau faham mengenai ia..kadang-kadang dia alpha siapa dirinya..datang diri aku..tanggung jawab kita dan tanggung jawab bersama bukan aku..tapi bukan kamu.malahan bukan kamu juga yang membaca tetapi aku dan kamu..pelik?memang pelik..tapi itulah kenyataan..realiti kehidupan..mood..pengaruh television..hahaha biaselah orang malaysia..haprak nak mampus tapi berpengaruh dengan keadaan sekeliling..
sepatutnya kamu dan aku serta dia xperlu bersedih..sedarlah dan bangun la dari lena yang panjang..orang dah benci kamu la tu kata hati dia..sungguh enak kalau berkata-kata..tapi susah untuk aku tafsirkan..derita yang kamu tanggung aku sedari dia juga sedari tetapi masih terlalu alpha..kerna kamu aku dan dia lupa bangunlah diri sendiri pandang kehadapan..jangan menoleh lagi kebelakang..org dah tak perlukan kamu aku dan dia..pergi canri ketenangan mu sendiri..tanyakan kepada semua apa yang kamu perlu lakukan begitu juga atuk alang..beritahu kepadanya rumpun yang bergoyang disebabkan tiupan angin..tsunami yang melanda disebabkan kealphaan manusia..

No comments:

Post a Comment