Sunday, May 30, 2010

aku tahu

Assalamualikum w.r.b

Aku tahu bukan aku yang pertama..dan aku tahu masih banyak kenangan yang kau tak dapat lupakan..aku pasrah..aku tahu dan sedar aku bukan malaikat..yang amat sempurna buatmu..buat teman-temanmu..aku rela jika kau rasa aku membebankanmu..dikala masih awal..dikala ini sebelum hari meninggi..aku tahu..hanya paksaan..bukan tanpa kerelaan..aku tahu aku tak mampu untuk mengapai..aku sedar..aku tak mampu juga terjerumus..aku tidak sempurna..tidak dek capai dek akalku memikirkannya..mungkin bukan perasaanku..mungkin perasaan lain..hanya aku tetap aku..dan aku..terus menjadi aku..
Aku..alpha..aku terlupa..aku xpernah terfikir..Tak pernah terlintas..dan aku tahu..hanyalah sandiwara..hanyalah lakonan..hanyalah filem..haih..melalut plak..tapi itulah kamu..dan bukan aku..aku tetap aku..dan aku dapat merasai..

p/s:aku pasrah

No comments:

Post a Comment