Wednesday, May 26, 2010

beriadah di kawasan rumah

Assalamualaikum w.r.b

Aku rasa banyak sangat masa bersama yang tersayang sekarang..kadang-kadang risau gak lepas ni tak banyak masa macam sekarang petang tadi kami beriadah lagi..hahaha..kali ni lain sikit..kerja membersihkan kawasan rumah la kononnya..tadi kami beramai-ramai bersihkan kawasan rumah termasuklah dak manja yang aku sayangi..yang lain tak yah sebut ye?nanti ada lak yang tak tersebut nama nanti terasa lak ooopppsspatem..sedang membersihkan kawasan rumah tadi sempat aku snap pic..jadi aku nak tunjuklah kat ko orang..nilah isteri kesayangan hamba yang kononnya sedang membersihkan kawasan rumah..
Rajinkan?? beruntung aku dapat isteri macam ni..belum sempat sapu semua kawasan yang agar kurang bersih dah minum air..dah la aku yang tolong wat air (hahaha sebenarnya umi yang wat)..tengok ni tak sempat nak duduk terlampau dahaga katanya...haih tapi nasib baik semua kawasan rumah dibersihkan sepenuhnya..hahaha
Esok nanti sambung kerja lagi ye bby?hehehe..sebenarnya die pernah ambik krusus membersihkan dan mencuci kawasan hutan tak lama dulu..hahaha..love u dak manje

p/s:kebersihan separuh dari iman..

wassalam.

2 comments:

  1. kami beramai-ramai bersihkan kawasan rumah?
    oh..
    ok..ok...
    beramai-ramai la sangat kan...
    eii!

    ReplyDelete
  2. hahaha..ramai tadi tak caye tanye cin ng0s wekwekwekwkewke!!!!!!

    ReplyDelete