Saturday, May 8, 2010

Copy and paste

Assalamualaikum w.r.b

Aku dari tadi asyik duk ushar blog-blog yang memfollowkan blog mereka pada aku..dan aku terjumpa la blog ni..Asa terharu pun ada..walaupun sikit aje nama aku disebut..macam mana ni ye?aku nak link ke nak suruh aku copy paste..aku rasa copy paste aje la senang kan?Nilah sedikit sangat penulis blog ni cerita sal aku..tapi aku lak lebih-lebih..biasanya lau atienalova cerita pasal aku..aku relax aje sebab aku tahu di kesayangan ku..jap la aku nak copy paste lani dr blog dia ni..tapi biarlah aku berkata-kata dulu..hahaha..dah boring dengar aku berkata-kata nak hamik aku copy paste kasik korang baca..

Alhamdulillah, my struggling for this semester is over and I am so happy to tell you that my last paper finished this morning that is STATISTICS..
phewwwh<---im so relieved :D
Tonight me & my girlfriends are going to celebrate our precious moments with wife-to-be, Atienalova, meraikan hari2 terakhir sebelum beliau bergelar isteri kpd En.Imanalova...hehehe
nothing special but just hang out like other girls do....main boling, gossiping, mkn2, watch midnight movies & sleepover.....

that's all for now... going to get ready for tonight...

Ciao amigos....

Love,

Terima kasihla kepada syarini and the gang ni kerana celebrate orang yang paling aku sayang..Dan aku juga nak ucapkan Selamat Bercuti Kepada dak-dak kelas my sayang..dan aku mendoakan keputusan exam ko orang semua akan dapat yang terbaik...

p/s:binim xde kat rumah jeng!

2 comments: