Tuesday, June 1, 2010

pagi ini

Assalamualaikum w.r.b

Pagi tadi lepas solat subuh aku tidur sekejap sementara nk kuar cari makan..Sedang nyenyak aku terlena seketika tepon aku berdering dengan lagu yang disetkan untuk panggilan umum lagu the lipstik-Bercanda ditepian pantai tu..ehehe..bukan masalah lagu atau phone ni..tapi aku dapat panggilan dari satu jabatan dikelantan..Ase sentap jugak permohonan aku ari tu tidak diluluskan..tapi aku menghormati keputusan itu..dan cara penyampaian memberitahu permohonan aku ditolak pun dengan nada yang lemah lembut..Alamak kalau atienalova tahu mesti dia cakap aku gatai sebab layan panggilan perempuan hehehe..tapi ni sal kerja takpe kan bby..ni surat aku yang dapat selepas aku bergegas mandi dan segera ke sana..

Walaubagaimana pun terima kasih kepada Jabatan tersebut kerana melayan kami dengan baik walaupun permohonan kami ditolak..Aku harap sistem melayan pelanggan ni dapat dipupuk disemua jabatan diseluruh negeri hahaha..Cam ahli politik plak..ok aku rasa setakat ini saja untuk pagi ini sementara menunggu atienalova bangun dari tidur...

p/s:Bangun awal jangan tidur selepas subuh..dah kul 11.25pagi ni..=p

wassalam..

No comments:

Post a Comment