Thursday, July 15, 2010

sesudah subuh yang blur ayam itik

Assalamualaikum w.r.b

Selamat pagi semua..Pagi ini amat sepi sekali bagi diriku..Katil rase luas sangat semalam..Aku xdapat tido dengan lena seperti hari biasa..biarpon badan sedikit penat tetapi mataku tetap xnak jugak pejam..dah start nak emo la ni kan?hahaha..Semalam dalam pukul 9.00mlm isteri ku tercinta telah mengikuti program kolejnya..Aku hantar ke kolej sebelum dia bertolak pergi..Aku akui aku xkesah..aku relax aje walau hampir 2jam menunggu bas bertolak dan aku terus pulang ke rumah dengan perasaan yang amat bercelaru..Sampai aje kat rumah on bendealah lappie ni..Nak mulakan bicara tentang entry ni..tapi hatiku sebak bile melihat pakaian isteriku kat katil..xpernah ni dia tinggalkan aku sejak kawin..tapi aku aje asyik oustation dah 3-4kali tinggalkan dia..

Aku mula berfikir macam ni jugakkah perasaan dia padaku bila aku tiada dirumah..tido keseorangan..makan sendiri..Aku hanyut seketika perasaanku dan xley nak wat entry ni malam tadi hatiku sebak dowh!!huhuhu..tiba-tiba pintu bilikku diketuk..aku tersedar dari lamunan..Bapak mertua aku rupanya suruh aku makan..isteri aku pun sebuk suruh makan..x henti-henti sms bebel sebab aku xmakan lagi..maklumlah amik hati latu hahaha..

Macam lebih-lebih lak cerita ni ye??aku ringkaskan cerita dia sonang sikit koorang baca..Sebenarnya Aku rindukan isteri aku huhuhu..cepatla balik woi!!!eeeeeeiiiii!!!bby!!!
Nampak bas tu??Aku ase nak rosakkan aje bastu semalam supaya isteri aku xjadi pergi..hahaha xbaikkan?Seksa rasanya..baru 9jam dia pergi aku dah kecoh..2hari lagi beb macam mana mau tahan ni..??
Dah la tidur kesorangan luas gila rasa katil ni..nampak katil ni??
Nampak tak katil tu??Luas sangat aku rasa tidur keseorangan..Betul cakap isteri aku..dia cakap bila aku xde kat rumah die rasa besar sangat katil ni bila tidur malam..Sekarang aku pulak yang rasakan padan muka aku hahaha..Apapun untuk isteriku dan kawan-kawannya semoga selamat sampai dan selamat kembali..ku harap semuanya dalam keadaan baik..Aku amat rindukan isteriku..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment