Saturday, January 29, 2011

rindu adik.Pewot ibu

Assalamualaikum...
Dah lama sangat rasanya aku tak post entry..
aduyai sumpah busy sangat sekarang..
sampai hari minggu pon tak bersama isteri tercinta..
kadangkadang kesian jugak si isteri..
tapi terpaksa untuk masa depan yg lebih baik..
biasalah aku kerja sendiri...
kalau aku tak bergerak..sapa lagi nk tolong..
insyaallah selepas semua dah selesai..
keadaan akan kembali seperti sedia kala..
 Ku teringat, hati,
Yang bertabur, mimpi,
Kemana kau pergi, cinta
Perjalanan sunyi,
Yang kau tempuh sendiri,
Kuatkanlah hati, cinta
Ingatkan engkau kepada,
Embun pagi bersahaja,
Yang menemani mu,
Sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada,
Angin yang berhembus mesra,
Yang 'kan membelai mu, cinta
Kekuatan, hati,
Yang berpegang, janji,
Genggamlah tangan ku, cinta
Ku tak akan pergi,
Meninggalkan mu sendiri,
Temani hati mu cinta..
Isteriku yang comel yang sedang mengandung..
Aku amat sayangkan kamu..
jangan risau semuanya akan pulih seperti sedia kala..
maafkan aku terlampau sibuk..
dan selalu tidak bersamamu sayangku..

wassalam...
p/s:hormatilah isteri anda sepertimana dia menghormati anda..

No comments:

Post a Comment