Wednesday, June 29, 2011

A little bos part-16

Lu buat gua panas, sepanas tahi lembu yang baru keluar dari anu lembu, Apasal lu selalu buat gua panas kat lu? Apa yang lu tak puas hati kat gua? Lu malukan gua la beb, lu wat bodoh, lu tak rasa bersalah pun.??
Gua perhatikan kepala gua macam dah kena pijak, kepala partner gua jugak, lu buat suka hati lu, lu ingat orang lain tak ada perasaan ke?lu nak buat lawak ke apa?? Lu nak pertikaikan gua? Lu sapa?Lu dah belakangkan gua, gua macam penyapu terpacak lu pergi merata gua tarak tahu, Lu bikin gua susah hati, gua tahu lu bagus dalam hal kerja, lu ada masalah, lu bagi tahu gua, Lu jangan nak kasi darah gua naik. Lu nak cakap-cakap belakang pasal gua wat apa beb, hormat sikit beb. Tak boleh ke?gua bukan suruh lu sembah gua. Gua ada air muka beb, gua ada partner gua, gua malu kalau lu tak boleh buat yang terbaik, Lu bawah perhatian gua beb, jangan sampai gua jadi "The RedWorriors" baru lu nak hormat gua, yang muda hormat yang tua, dan yang tua pon perlu hormat yang muda, Takkan gua nak cerita benda yang sama kat lu beb.
 respect . people . work . communities
lu..lu..lu tolong hormat sikit sesama lu..lu..lu..dan kepada gua, jangan sampai cakap benda sama sampai 110kali gua nak ada perubahan, gua sayang lu..lu..semua..jangan kasi gua hampa..boleh tak?Lu cakap la lu nak cakap gua apapun cuma gua nak perubahan!! Jangan bikin gua panas..berambussssss!!!!! tunggu episod seterusnya..dah habis dah episod ni..esok datang balik ok..??

nota kaki kanan : gua rasa macam nak tergelak-guling baca entry ni..waa..gua jadi samseng sekarang ni..hebatkan gua..
pesanan penaja : gua harap lua semua baca setiap episod seterusnya, cerita ini hanyalah rekaan semata-mata, dan kadangkala hanya ingin meluahkan perasaan yang tidak diduga setelah sehari penat bekerja, waa..gua tak tahan baca entry ni balik rasa kasar sangat tapi gua suka sebab gua dah cakap kat entry sebelumnya pertukaran bahasa ganti diri kepada bahasa yang lebih kasar, gua chow dulu salam sayang dari gua untuk lu...lu..pembaca semua..
Bersambung...

No comments:

Post a Comment