Sunday, April 1, 2012

Gambar semalam



Aku xsempat nak jelaskan pasal Gambar dalam entry yang bertajuk Malam ini..Sebenarnya Gambar tu tempat aku jatuh tempohari..Aku sedarkan diri Dan terpaksa ditahan di wad Kerana aku mengalami gegaran yang agak teruk..sampai aku lupa siapa diri aku..tapi alhamdullilah Hanya beberapa jam sahaja..

Lupakan pasal entry yang dah lepas tu..Sebenarnya aku nak ceritakan pasal entry ini..pasal Gambar Kat atas tu..Semua lelaki inginkan kebahagian dalam rumah tangga termasuk aku sendiri..Aku amat bertuah aku mempunyai isteri yang baik..Aku selalu rasa menyesal kadang2 tiada masa untuk bersama...Adakah aku terlampau pentingkan kerja Dari keluarga?

P/s:Ayat tergantung aku Sambung malam esok sebab dah Malas nak menaip...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment