Wednesday, July 8, 2009

pernahkah aku bersyukur

Pernahkah aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang??Akukah yang harus dipersalahkan selalu mempersoalkan benda-benda lepas dan remeh...Aku memeng bersalah takpernah bersyukur dengan apa yang ada sekarang tapi bila jiwaku memberontak kepada siapa akan ku lepaskan...Aku kadang-kadang binggun aku yakin dengan keputusan yang aku buat tetapi timbul keraguan aku binggun seperti ingin menyalahkan orang lain padahal aku yang bersalah...macam pening aje korang bacakan tapi aku memang nak bagi korang pening...kita patut bersyukur dengan apa yang ada...patut berterima kasih dengan peluang yang diberikan meskinpun permintaan yang dipenuhi yang aku harapkan...

2 comments:

  1. kenapa..rasa tak bersyukur dengan apa yang ada ke?. jangan begitu. apa yang ada sudah cukup banyak untuk kita syukuri..

    ReplyDelete
  2. yup kdgkdg rase tak bersyukur hurmm...tQ atas nasihat =)

    ReplyDelete