Monday, July 6, 2009

takut jarum

semua kalut pasal deman aku dah dekat 2 minggu yang kebah sehari dua sambung deman balik 4-5hari..aku pun pelik mengapa sampai cam tu sekali..2 hari lepas tak larat sangat badan sampai panggil doktor datang rumah check tapi takde sakit pepe..adalak yang tak puas hati sal sakit aku ni yer la aku faham dia sayangkan aku dia taknak tenggok aku menderita..
aku pun satu dah tahu sakit tekak pegi gak minum ais..dah tau badan lemau stay nak tidur dalam aircond hurmm..maka dipagihari ini aku bersiaplah untuk bersama isteriku untuk ke hospital..sayang gak dia kat aku dia batalkan semua program kat kolej dia untuk hari ini..tapi singgah jugak masa on the way sebab dia ada kerja sikit..
apa lagi pergilah ke hospital..sampai aje hospital kepala aku macam dah berpusing duduk kat kerusi isteri memicit sambil menunggu giliran namaku dipanggil masuklah aku terlampau takut ingatkan terkena virus H1N1..aku cakap cam tu sebab cam sama aje tanda-tande awal penyakit tu sebab sebulan dua nie selalu aje ke oversea eheheh...tapi alhamdullilah semuanya selamat deman biasa aje mungkin sebab isterku tinggalkan pasal dia terlibat dengan fasilitator kat kolej hari tu..mungkin deman rindu..

rupanya isteriku baru tahu aku takutkan jarum..3x cucuk nak amik darah baru ok tadi sebab aku takut huhuhu...sampai isteriku cerita dekat emak mertuaku aku takut jarum hurrmm apa lagi gelakla dia tapi takper gak lau takut jarum sekurangnya tak jadi penagih dadah hahaha...jadi ko orang kalau rasa ader tanda-tanda macam H1N1 nie segeralah pergi ke hospital...

2 comments: