Tuesday, May 18, 2010

jelous menghantui diriku tolong aku

Assalamualaikum w.r.b

Aku tak tahu sehari dua ni aku macam jelous yang satu macam yang agar luar biasa jelousnya..macam lepas kawen nanti nak simpan dalam almari aje baby aku ni..ya allah inikah dugaan jugak ke ya allah nape aku jadi macam ni..tidur tak basah mandi tak lena hahaha cam belit aje ayat tu tapi takpelah tolong la aku..aku tak tahu nak buat apa lagi..aku perlukan pendapat kamu semua..betul ke apa yang aku alami ni..aku terlampau takut dan terlampau jelous..dia cukup baik bagi aku apa yang aku fikirkan ni yorke tolong aku..berikan penjelasan kepada aku apa yang harus lakukan..tiba-tiba aja rase teringat kat yorke tolong la blog yang paling aku suka ikuti selain atienalova..
tolongla aku tak tahan lagi dengan dugaan ni aku amat sayangkan dia..nape aku jadi macam ni..tolong aku mahu pendapat korang semua tolong sangat!!!sangat!!



2 comments:

  1. elleh..nk bodek yorke la tuhh..

    ReplyDelete
  2. hahaha b0dek pe bende..awk tu jangan wat saye jel0us b0ley takkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!

    ReplyDelete