Monday, May 24, 2010

kami beriadah

Assalamualaikum w.r.b

Hari ini kami beriadah sesama..Kami tidak banyak masa bersama untuk beriadah sebenarnya..Aku rasa bahagia sangat hari ini dapat meluangkan masa beriadah sesama..biarla agak kepenatan sikit maklumlah kali ni aku mengayuh basikal bersama isteri tercinta..Bermula sekitar jam 6 petang perjalanan lebih kurang 24.8kilometer (rekaan semata-mata)..gempak!! jauh tu..aku kepenatan tapi masih ley senyum tengok tu..
Nampak walau jauh kami mengayuh basikal tapi boleh lagi senyum..Sebelum tu mintak maaf sebab gambar-gambar yang akan disiarkan ni kabur disebabkan diambil kai tepon berkemera cap ayam mas..hahaha..tapi ok la kot untuk tatapan kamu semua..
Ini sape?Nampak lainkan isteriku? a.k.a atienalova kan dah bagitahu tadi..alahai tepon berkemera yang tak ley bla..Masa ni kami tengah berfikir nak teruskan kayuhan atau berpatah balik sebab aku yang kepenatan..aku berpeluh cam mandi..tapi isteriku sikit pon tak berpeluh..maklumla aku dah dekat 1abad tak bersukan..Lau bersukan pon naik Buggy hahaha..
Kami mengambil keputusan untuk berpatah balik..maklumlah aku takut aku semput nanti tak pasal-pasal lak ada yang susah kena angkat aku jatuh..hahaha..tapi sempat lagi snap picture tu hahaha..
Tengok tu si isteri tercinta kepenatan masih lagi senyum hehehe..aku rasa bahagia sangat disampignya..kamu semua pembaca blog kesayanganku doakanlah kebahagian kami sehingga ke akhir hayat kami..Kami sampai rumah dah agak lewat dah masa tu..Sampai rumah azan magrib dah kedengaran..Apapun thanks bby temankan abg beriadah hari ini..

p/s:terima kasih kepada Alia dan jugak Ann coz bagi pinjam basikal....


Wassalam..

No comments:

Post a Comment