Tuesday, August 3, 2010

aku sepak karang!!

Assalamualaikum w.r.b

Hari aku menambahkan satu lagi entry huhuhuhu..yang sekian lama tak menulis alih-alih start menulis semalam rini satu lagi entry..eheheh..Hari ini aku nak cerita sedikit sebanyak tentang diri aku sejak menjadi laki atienalova..Hehehe suspend aje bunyinya kan??hahaha..aku tak mau nak cerita panjang sangat nanti meleret pulak..sikit-sikit cukupla kan??hahaha..Seperti sedia maklum kami tinggal sebumbung..tidur sebantal..makan suap sendirik kadang-kadang aku suap die..dan kadang-kadang die suap aku..sepatutnya lau ikut normal xdedah perkataan r.i.n.d.u ni kat die..tapi hari ni macam tak boleh blah sangat perasaan tu..aku amat rindukannya..Aku hantar isteri aku kul 7.30 pagi tadi di kolej..sebelum sempat kul 11.00pagi aku dah terlampau rindukannya..Padahal aku sms die masa tu..tapi aku tak cakaplah aku rindukan die..cover line la kunon..hahaha..pe penyakit ni korang tau tak??haih..rindukan isteri sendirik!!!malu plak rasanya..
p/s:Adakah aku angau kepada isteri sendiri??

Wassalam...

No comments:

Post a Comment