Thursday, December 16, 2010

baik..buruk

Banyak tanda tanya banyak sangat persoalan..harus aku jawab..harus aku fikirkan aku penat..penat sangat dengan keadaan sekelilingku..terlampau penat..aku xmampu lagi nak menahan..nak menangis..yang rasa terbaik itulah bagiku..

terpulang kepada pemikiran..aku dah jadi xkesah mungkin sebab aku dah terlampau penat..hanya mampu berserah..apa yang dah dirancang mungkin akan jadi kenyataan..tapi mungkin hanya mendapat kebuntuan..aku pun dah rasa xfaham apa yang aku tulis ni..haih..korang lagi la tak fahamkan?tak baca saja hahaha!!!
 (gambar hiasan)
cakap memang senang nak buat memang susah..bila kat depan mata mungkin lain..bila kat belakang taktahulah..macam tak tahu nak tulis apa..xfaham aku sal entry ni..tapi nak jugak menulis..
aku rasa sebelum melarat tak tentu pasal baik berhenti sampai sini saje...

2 comments:

  1. hmm byak keadaan kte susa nk kawal,
    tp klw sume pndai hrgai sbuah kprcayaan,
    insyaallah sume akn okay.. ^^,

    ReplyDelete