Tuesday, January 4, 2011

3Malam

Kepada semua pembaca yang ku kasihi..terlebih dahulu aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca-pembaca yang lagi sudi membaca blog ku yang tak berapa indah ini(sebenarnya aku bajet indah)Seperti koorang sedia maklum aku sekarang teramatlah malas nak menghaupdate blog ni xtahu nape,lau dulu sebelum kawen sampai 5entry sekali dalam satu hari amik ko,sekarang 1sebulan pun belum tentu ada lagi..haih aku rasa koorang pon dh jauh ketinggalan pasal cerita-ceritun kehidupan aku dan atienalova selepas kawen..pagi ni mood aku mmg nak mencerita aje ni,jadi korang bacalah sambai habis hehehe,lau pasal aku sekarang mmg xleh nak cerita sebab panjang sangat tapi lau pasal isteriku leh kot sebab pendek saje cite die,ceritanye begini..aku teramat rindukkan isteri sebab die sedang meneruskan pengajian diibu negara,huhuhu tu la cerita dia..mesti koorang boring kan baca sebab aku sendiripun boring,3tahun kena tinggal jumpe jarang-jarang sedey der!!ni dah 3malam aku tido sengsorang haih 3tahun kau bayangkanlah macam rasa 30tahgun pun ada,yaallah ya tuhanku permudahkan urusan kami dan lindungilah orang yang aku kasihi amin..doakan kami..

No comments:

Post a Comment