Monday, February 14, 2011

ramalan ku benar belaka...2 18sx

Assalamualaikum...

Terlebih dahulu aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut maulidul rasul..marilah sesama kita berselawat kepada junjunganNya yang maha esa.
Banyak yang terjadi dalam hidup aku ni..selama aku mendiamkan diri dan menyepi dari penulis blog tegar kepada penulis blog jarang-jarang hehehe..sorry xtahu nak gunakan perktaan apa..Sebenarnya lama aku diamkan diri..Tapi aku selalu ikut perkembangan tak kira dari maya atau perhubungan terus melalui telefon..Aku sengaja ke?bukan sebenarnya aku sibuk dengan izin mengunakan perkataan orang putih busy..terlampau dan melampau..kadang-kadang dengan isterikupun jumpa masa nak tidur dan bangun tidur saja..

Bukan aku gila sangat nak carik duit tapi aku memang terpaksa lakukan sebab aku bukan macam korang cukup bulan dapat gaji..Aku ni lau diam..diamlah akaun poket aku..jadi mungkin kamu dan seseorang menganggap aku macam-macam..sebenarnya saya sibuk..huhuhu..aku tahu korang pon bukannya kesah kalau aku tak post entry tiap-tiap haripun sebab blog aku ni pon bukannya menarik macam blog korang..blog aku hanya menceritakan pasal kehidupan aku sahaja xde pun sal lain..lain la blog korang lau sehari aku xbaca mesti xkeh tidur ahahaha...tapi takpelah aku nak tulis jugak walau perkataan sedikit dah jadi macam keling ahahaha..jadi korang bacelah sampai habis..

Aku tak tahu nak cakap apa cuma aku tahu memang aku busy tahap melampau sekarang dan aku tahu banyak org yang sedang terasa hati dengan aku sebab terlampau pentingkan kerja.tapi aku nak korang dan kau tolonglah faham keadaan ini..Aku amat rindukan kehidupan dok sajo tetapi sekarang aku memang terlampau busy..aku rasa banyak sangat perkataan busy dalam entry ni kan..hahaha...blog aku ni kalau xbergambar xsahkan kalau nak pos entry jadi kat bawah ni ada gambar kebusyan seorang pekerja untuk tatapan dan mencuci bulu mata yang berserabut sebab baca blog cakar ayam ni..
.
.
.
.
.
ko tengok..ko tengok kan dah gitau busy walaupon sekadar gambar hiasan tapi mmg lebih kurang macam ni lah aku sekarang..terlampau sangat tapi aku perlu teruskan usaha busy ini demi mendapat apa yang aku inginkan dalam masa yang terdekat..bukan angan-angan tapi kenyataan aku perlu semua ni....aku nak naik taraf la sikit..sebagai contoh untuk tatapan dan buah cuci mata...klik lagi kebawah tarik sampai bawah la ngok..
.
.
.
.
.
Mesti korang gelakkan?hahaha aku bukan berangan tapi memang akan jadi kenyataan..Tak caye??memang nak kena hempuk laju-laju korang ni..aku pun rasa berangan tapi aku tak kira aku akan membusykan diri aku untuk mendapatkan kebahagian rumah tangga aku dan dapatkan menatang ni..haih audi kau buat aku busy..semua orang mampu berangan tapi mampukah aku?doakan aku dan janganlah marah sangat kalu aku busy..kecuali lah aku nak kejar benda-benda yang macam ni..lagi gambar boleh kan??..biasalah blog aku..aku punya suka lah nak letak apapun..(awas picture dibawah 18sx)
.
.
.
.
.
 
Haaa??terbeliak bijik mata kau kan??bukan ni yang aku mahukan aku mahukan kesenangan dunia dan akhirat..Aku rasa sangat dihargai..mungkin aku tidak sedar diri dan tidak menghargai..tapi lau dapat ceni best jugak ni..oppsss..hehehe..jadi lau ada yang macam ni sila call aku untuk gaduh ngan isteri aku..haih makin lama makin melarat dengan bebelan yang tak tentu pasal ni macam mana boleh teruskan lagi ke entry ni??atau berhenti disini saja atau tamatkan disini..??

Aku rasa ada sambungannya lagi..jadi aku mohon undur diri dulu..

wassallam..
salam sayang dari aku semua..

p/s:sile kira berapa perkataan busy yang tersenarai dalam entry ni??



sile jadi orang yang rasa dihargai..








1 comment:

  1. pergh...



    dasyatnya bz dia... apa agaknya yang buat kamu bz ?

    ReplyDelete