Sunday, March 27, 2011

maafkan aku...

Khas untuk isteriku...

Aku xdapat lelapkan mata memikirkan kamu..aku ingin kamu tahu aku amat menyayangi kamu..Aku tahu banyak masa aku dan kamu selalu terpisah..Aku faham aku bakal menjadi seorang ayah...Tapi aku ingin kamu mengerti aku amat memerlukan sokongan mu untuk aku teruskan cita-citaku..Aku ingin kamu senang bersama anak-anak kita..Aku perlu berusaha keras untuk memenuhi kehendak anak-anak nanti..Maafkan aku jika aku tidak memahami kamu..Hari ini aku terbang lagi ke Indonesia demi mencari rezeki untuk masa depan kita..Fahami situasi ini aku amat menyayangi kamu...
Mungkin kamu sedang nyeyak tidur tapi aku dah bersiap untuk meneruskan perjalanan pencarian rezeki anak kita..Maafkan Aku jika kamu terluka kerana aku....

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Takkan ku sia-siakan kamu lagi.. 

Maafkan aku selalu tiada masa bersamamu...

No comments:

Post a Comment