Monday, May 16, 2011

Aku kerja::::kamu::die::dan keuntungan:::

Benda yang sama aku ungkapan.Dah naik berbuih mulut ni..aku takut korang yang boring..ko ingat aku suka sangat nak membebel nak bagi nasihat..Aku bukannya suka sangat pon..Aku terpaksa...tonjolkan dirikamu..jangan takut pada bayang-bayang sendiri..Kamu sekarang di dunia lain..Cuba mempelajari sesuatu yang baru..Aku amat hargai..Amat kagumi..jangan jadi haprak..hampa dol..aku pon xfaham sekarang siapa yang patut diketengahkan..hanya menunggu waktu yang bakal kunjung tiba..doakan kejayaan aku..dan kami-kami semua amin....
Sambil baca sambil layan..hahahaha tiada sangkut paut pon aku rasa ngan klip video ni..Tapi xkira marilah sama-sama kita muhasabah diri kita masing-masing..Jangan lupa diri..Jadilah yang terbaik dikalangan kita..Jadilah orang yang paling dihormati..
*mak oi nanges aku...

No comments:

Post a Comment