Monday, May 16, 2011

entry 40hari:::dan 9hari:::::

Assalamualaikum...
Lama sangat rasanya aku tak post entry ni..tapi xpelah asalkan korang tau perkembangan diri aku sekarang...Aku dh bergelar seorang ayah yang kacak dan hansome ahahaha..hansome tu tipu saja..kalau boroi betul miahahaha..sedar tak sedar dah 35 hari umur Mikhaiel begitu pantas masa berlalu..Sepantas feri yang aku naiki ke Pulau Batam Tempohari iaitu feri Batam fast..taip sekejap mulalah nak mengarut nanti hilang pulak idea hehehe..Aku sekarang gembira sangat sekarang..Teringat Zama kesultanan melayu melaka anak membesar didepan mata alhamdullilah..

Sebenarnya parents wife aku yang banyak berkorban masa wang ringgit untuk menjaga anak aku..Eh..aku pon berkorban jugak lah..Nak-nak tok Ma si Mikhaiel ni dengan tok bah dia..Bersengkang mata menjaga anak aku ditemani isteri tercinta.Terlebih dahulu terima kasih kepada mereka semua,yang banyak menyumbang tenaga,wang ringgit,masa sepanjang kelahiran anak aku ni.Eh tertinggal lak tok mek..tok mek ni selalu temankan isteri aku bila aku pergi office terima kasih semua jasa kamu semua tidak terbalas bagiku..Hanya kasih sayang aku dan isteriku mampu ku berikan sepenuhnya kepada kamu semua..

Aku Rase blog aku ni tidak sah lau entry tanpa gambar.Ni aku sekarang yang sedang makin membuncit agaknya.Aku tak suka buncit dan selalu berdoa supaya meninggi bukan membuncit ala silap doa la kot..

(sekadar gambar hiasan)
 Aku rase entry terbantut sebab entry ni dah lama aku save kat draf::::ahhh tiada idea tapi aku tetap nak poskan jugak..Lantak aku blog aku..huhuh..memang entry ni blur..
p/s:susah untuk jadi seorang yang terbaik:::.


No comments:

Post a Comment