Wednesday, June 15, 2011

A little bos part-11

 si kembar siam
Wak Hussin Coporation amat bertuah kerana mempunyai 3 anak lelaki eh jap 4 sebenarnya seorang lagi kamu dah sedia maklum adalah si zack, episod kali ini tidak menceritakan pasal aimi anak kesayangan Wak Hussin tetapi menceritakan pasal budak penggeli hati atau anak Wak Hussin si kembar tak seiras ini, yang sebelah kiri tu nama dia Wak Kurnain, dan yang sebelah kanan yang tinggi lampai tu Wak Kuril, mereka ni kembar tak seiras, sekarang ni di office Wak Hussin ceria dibuat dua orang ni, rasa macam hati di geletek sepi..hahaha..nak..nak time diorang buat lawak antarabangsa, Iman dan Hakimah amat berpuas hati dengan "sipak"(perangai) mereka berdua, mereka sangat ringan tulang sama juga seperti aimi anak kesayangan Wak Hussin, Mereka ni memang tidak h . i . p . o . k . r . i . t dan bersemangat kental, serta pantang dicabar, kalau dicabar gerenti bersilat lipat. Apapun tahniah kepada mereka berdua dan selamat datang ke Wak Hussin Coporation.
 zack berat
Hah..banyak pula gambar untuk episod ke 11 ni, yang kat belakang yang lelaki nampak macam siam masuk islam itulah zack, seorang yang dah separuh abad dan sangat disegani oleh anak-anak Wak Hussin yang lain..wow disegani ke??tu kena tanya Halimah atau Hajarah, Hajarah tu yang tudung hitam mata tak nak bukak sebab mata bertahi, yang kat depan sekali senyum temewek tu Dian..Dian sila pecahkan telur sale kamu..itulah amaran yang akan dikeluarkan Iman nanti.

*Untuk saksikan gambar-gambar yang menarik dan original sila ikuti sambungannya nanti..

Bersambung...

2 comments:

  1. huuu..bongok nyo kato aku mata bertahi..ceh..!

    ReplyDelete
  2. ahahah~ BERASO KO??TAHAN SAJOK!!

    ReplyDelete