Tuesday, June 14, 2011

A little bos part-10

Kesimpulannya
Maka benarlah kata orang tua-tua dulu."Sorong papan tarik papan, buah keranji dalam perahu, suruh makan saya makan, suruh mengaji saya tak tahu". Alhamdullilah semua yang dirancang berjalan dengan begitu baik sekali, "syukur kehadrat ilahi dengan limpah kurnianya dapat kita mengadakan majlis kesyukuran ini"..itulah antara yang diungkapkan oleh Syami sebagai pengerusi majlis semasa majlis kesyukuran di pejabat Wak Hussin Coporation baru-baru ini, Apa yang Iman lihat anak-anak Wak Hussin amat bersungguh-sungguh menjayakan majlis kesyukuran tempohari dengan amat baik, Kalau inilah sambutan mereka kepada majlis yang diaturkan Iman dan Hakimah, maka tak menjadi keajaiban jika majlis yang bakal diadakan kelak dapat dipersembahkan dengan lebih baik lagi. Syabas kepada anak-anak Wak Hussin mereka semua adalah yang terbaik.

Terima Kasih terutama sekali kepada anak-anak lelaki Wak Hussin kerana bertungkus lumus membuat persiapan, Kepada Hakimah yang sanggup datang ke office sampai jam 2pagi..dan semua kepada krew-krew yang terlibat.terima kasih semua.

p/s:Manusia yang takpernah cukup adalah manusia yang tamak dan manusia yang tak pernah betul adalah manusia yang h i p o k r i t.

Bersambung...

No comments:

Post a Comment