Sunday, June 5, 2011

A little bos part-3

 
Comot
Terlebih dahulu aku nak say sorry sebab semalam tak dapat nak postkan entry untuk Part-3 sebab berada di luar kawasan perkhidmatan.Sebagai ganti lepas entry ini akan disiarkan Part 4 pada jam 12.00mlm nanti.Aku tahu ada peminat setia yang tunggu cerita ni.Rasa panjang pulak mukadimah ni, aku rasa biar aku teruskan dengan sambungannya dulu.

Hari ini sabtu cuti dan sememangya cuti untuk negeri dibelah pantai barat dan pantai barat.Sempena Keputeraan Duli Yang Maha Mulia yang Dipertua Agong, Iman dah mempunyai perancangan tersendiri, menyertai proggram keluarga yang telah diaturkan sejak Mac lagi, Tapi dalam kotak pemikiran tetap memikirkan berkenaan keadaan sekeliling tapi hanya berdiam diri memberi tumpuan sepenuhnya kepada program yang telah diaturkan. Hakimah awal pagi dah call bertanya pasal keadaan Iman yang ingin mengikuti program tersebut. Iman macam biasa dengan Hakimah tetap berhubung walau bukan hari kerja. Mereka adalah kawan sejati sejak beberapa bulan yang lalu.


(Di Tapak Program)
Iman sibuk juga kirannya sebab terlibat sebagai crew jadi muka dah rasa macam comot sepanjang 1hari disana, namun masih memikirkan pasal Atan (bukan nama sebenar) si taukeh 1st station (hanya sebagai nama), Tapi di kotak pemikiran Iman telah terdetik tidak perlu difikirkan lagi, Hanya berserah sahaja.Begitu juga nasihat Hakimah.Banyak acara yang telah diaturkan melibatkan Iman dan tidak banyak sangat berfikir pasal Wak Hussin (Bukan nama sebenar) hanya disudut hari yang kecil memikirkan pasal Hakimah.

Petang itu ditapak program Hakimah singgah bertanya kabar pasal Iman, Iman hanya berbual tentang Wak Hussin, Hakimah akur dan pasrah dengan apa yang bakal terjadi pada Wak Hussin cuma Wak Hussin mempuyai banyak sokongan dari anak-anak.


Bersambung..

No comments:

Post a Comment