Sunday, June 5, 2011

A little bos part-4

 
Nunggeng
Hakimah tak cakap banyak hari ni..Mungkin dia sibuk bersama Cik Nah, malah Iman pula kepenatan mengikuti program semalam..Tapi dalam keadaan yang macam tu tetap memikirkan anak Wak Hussin macam mana keadaan mereka dapatkah mereka menyesuaikan diri dengan keadaan mereka, dah 28 hari hari mereka bersama Wak Hussin membantu Wak Hussin dalam melakukan pelbagai hal, terutamanya dalam perniagaan Wak Hussin. Ada beberapa orang anaknya yang mencapai kemajuan dalam perniagaan yang dijalankan Wak Hussin antaranya..Halimah dan Syami, mungkin yang lain nasib tidak menyebelahi mereka, Iman hanya berdiam diri memerhati dari jauh apa yang di amanahkan Wak Hussin manakanla Hakimah hanya berdiam diri. Mungkin sikapnya seorang yang terlampau baik dengan sesiapa pun.

Iman selaku pemegang amanah hanya mengharapkan sesuatu yang A J A I B akan berlaku kepada anak-anak Wak Hussin, semuanya nampak bagus, Tapi hanya anak-anak Wak Hussin akan tentukan semuanya, Mereka boleh memilih cara hidup mereka sendiri bisik hati kecik Iman.

Disuatu sudut dihati kecil memikirkan pasal Zack, Iman kurang keyakinan pada Zack keyakinannya terletak pada anak-anak Wak Hussin sendiri, Cuma mampukah anak-anak Wak Hussin mencapai apa yang di amanahkan oleh Wak Hussin kepada Iman..??

ikuti sambungannya malam esok..

No comments:

Post a Comment