Friday, June 10, 2011

A little bos part-8

Atan First Station Didahulukan
Semua persiapan untuk 13 june ni Alhamdullilah dah siap semuanya, hanya menunggu masa sahaja, Iman dan Hakimah boleh dikatakan berpuas hati dengan persiapan yang dibuat, banyak kad telah diedarkan. Iman sekarang hanya memikirkan bolehkah anak-anak Wak Hussin memperolihi pelanggan pada hari tersebut?? Hanya seketika berfikir, mungkin kerana kepenatan disebabkan karenah anak-anak Wak Hussin sendiri.

Atan First station diam membisu mungkin watak dibelakang tabir, Tapi wataknya yang lincah dan bersahaja membuat rasa tertekan, Adakah ia masih perlu difikirkan?? cadangan ingin menempatkan LCD belum pun lagi disiapkan, Fikiran semakin bercelaru kalau memikirkan Atan, mungkin Iman akan biarkan Ainul yang uruskan, dan biarlah mereka dengan dunia mereka sendiri, Iman rasa itu yang terbaik baginya.

Anak-anak Wak Hussin semuanya bersemangat dengan tugasan harian diaorang, cuma Iman fikir banyak lagi mereka perlu usahakan, Petang itu Iman memanggil kesemua anak-anak Wak Hussin untuk memberi sedikit kata-kata semangat "Tiada Kesenangan Bermula dengan kesusahan" mungkin berbelit untuk tatapan mereka tapi mereka mampu sebenarnya untuk membantu diri mereka sendiri.

Bersambung..


No comments:

Post a Comment