Thursday, August 20, 2009

kesian sayangku

kesian isteriku semalam tidur leawat study sebab tadi ada test kat kolej dah dekat pukul 4 dah tido semalam aku pun tak jumpe dia lagi hari ni hurrm miss u atienalova..semalam dah dekat pukul 4 dah tidur sama-sama ngan aku sekali study eheheh tua lak rasanya sebab zaman study ni dah habis lama tapi sekarang sayangku masih belajar lagi..sedangt asyik kusyuk on9 masuk la sms dari orang tersayang.

sms dia: ='( penat abang....
aku diamkan diri seketika aku tahu memang dia penat sebab memanglah perangai sayangku ni kalau exam esok makan malam ni la dia study ehehehe kalau exam tu lusa maka dia akan study 5jam sebelum exam hurrmm biaselah orang cakap lau study awal-awalpun nanti lupa..tapi hanya aku aje yang tahu sayangku penat..aku balas balik sms dia...

sms aku: dahdah balik abum ok sayang...
selang tak sampai seminit dia balas balik sms aku..aku tahu kalau dia penat..dia letih dia amat memerlukan aku..aku mat sayangkan dia teramat cintakan dia...

sms dia:Eheh..bby pun ase camtu..ntah-ntah bby nanges-nanges kat abang sebab penat...aku tahu dia amat manje dengan aku

*msg sebelum tu
sms aku:Alaala mesti manja ngan abang nikan lau abang kat sebelah baby sekarang..maklumla masa sms tu aku masih tak sampai rumah..jumpa kat rumah ye sayang love u..

4 comments: