Monday, August 17, 2009

selsema dan batuk-batuk

Salam semua dan selamat sejahtera kepada semua pembaca setiaku hahaha.Pembaca setia la kunon.Hari ini aku selsema dan batuk-batuk lagi tak tau nape huhu.Nape yer kena H1N1 ke huhuh.Apa nak jadi penyakit ni dah makin berluasa adus risau tul aku.Esok kena pergi klinik lagi nampaknya kalau masih tak kebah selsema dan batu-batuk ni.
Untuk isteri tercinta hari ini abang mintak maaf sebab macam mangabaikan baby sikit eheheh.Tak ada kaitan dengan tajuk mesti korang meluapkan tapi aku tak kira aku nak cakap jugak pasal isteriku yang comel dan masyam ni hahaha.Maafkan abang sayang pasal hari ni.Abang sayang sangat dekat kamu.
Balik kepada selsema dan batuk-batuk tadi aku ingatkan aku sorang aje yang batuk-batuk dan selsema bapak mertuaku pun sama kesian baba kan baby?Eheh..Bapak mertua aku malam tadi dimasukkan ke wad sementara aku tak sempat pergi sebab lewat tau.Isteri ku pun sama tak pergi sebab ada kelas malam.Nasib baik call ibu mertuaku jawab risau gak aku sal bapak mertua ku ini.tapi alhamdullilah bukan H1N1 hahaha.Rupanya darah sikit ketinggian.Maklum la musim durian hari tu makan durian sampai tak ingat dunia ish..ish..baba ni nak kena bebel ngan menantu ni..

aku rasa dah lama sangat aku membebel ni mantok mau titow.
Opsss lupa ingat sal hadiah komen paling banyak tu.Tu bukan main-main tau betul-betul jadi kepada semua follower setiaku rebutlah peluang itu daaaa~


p/s:love u baby..ngehngeh..

10 comments:

  1. byk ngat alasan nakm0 g klinik.
    nk tuka tayar kete la,
    nk basuh berak ayam la,
    nk beli ikan kat pasar la(then gtau pancing sndrik).
    huh!
    isap wokok g!!

    ReplyDelete
  2. hi how r u? blog very good im like

    ReplyDelete
  3. akk cam berminat nk kkan hadiah tu...
    tapi jauh le pulak...
    kalau menang ntah dapt g ke tak.huhuu

    semoga FIL iman sihat2 selaloo

    ReplyDelete
  4. nak komen lagik...nape x kuarkan entry baru..kekek

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. atienalova:betul sayang abg banyak isap okok wekwekwkekekek!!!!
    9-movie:fine wcome n thanks....
    Qaseh:yerl la kena minat hadiah ni terbuka untuk follower terbanyak komen.
    tyna aizat:tq tyna dah pergi cek dah
    yoro okino:yup tq daH pergi cek da
    Qaseh:cepatcepat komen dah kuan enty asyik emo aje kan?kan?
    xbnskbsjkdfsdfnjkbsdfhbksdfjjk

    ReplyDelete
  7. yg perkatan bukan2 tu akk tertekan lah dikkk...abaikan ..x masuk buku....

    ReplyDelete
  8. wahahahaha tak perx per tak kira nak komen jugak wekwekwkekwke

    ReplyDelete